2016. április 8., péntek

Orosz rulett

Tegnap egy kétes kimenetelű kísérletbe fogtam.
Mivel szinte az összes paradicsommagból palánta lett, úgy döntöttem, hogy kihasználva az évszakra egyáltalán nem jellemző meleget, néhányat nem cserépbe, hanem egyenesen a kertbe ültettem ki.
Ha pórul is járok, a tartalék játékosok bevetésre várnak a cserepekben. Az ötletet a neten találtam, és bár ott április második felét írja, én az időjárásból kiindulva korábbra hoztam az ültetést.
A kis palántákat nyakig ültettem, és kicsit mélyebbre is, hogy ha nőnek, még jobban fel tudjam tölteni földdel, hogy igazán stabilan be tudjon gyökeresedni. Komposzt és virágföld keverékébe ültettem őket, hogy a tápanyagban bőséges közeg megerősítse őket.
Jó hosszan nem írnak fagyot, szóval elképzelehtő, hogy jól alakulnak a dolgok. Természetesen kéznél van a szalma és a fátyolfólia vész esetére.
Balról jobbra 3-3-3 Super Sweet-et, San Marzano-t és Mandatot (amik nagyon rossz bőrben voltak). A tövek közé büdöskéket ültettem.

Nincsenek megjegyzések: